25 feb. 2011

Prima expozitie ( vernisajul, fotografii, pareri, amintiri )

Bebelusi, bebeloi, flori, copaci, portrete, fotografii abstracte, gandacei, caini.... noi, cursantii UP Dalles, nu am dus lipsa de idei si am reusit cu un minim de efort sa ne facem vizibil acest mod de exprimare si anume, fotografia, cat am putut noi de bine. Nu suntem inca profesionisti, dar am incercat.. si rezultatele au aratat ca unii dintre noi am putea fi considerati.. deja.. .
Nu voi da nume, deoarece nu este si nu au nevoie. Fotografiile lor radiau cu priceperea, talentul si notiunile pe care le-au asimilat in timpul cursului. Nici nu trebuiau aratate cu degetul care erau. Cuvantul si l-a facut doar increderea in cunostintele dobandite si minimul de pasiune :).. iar fotografiile lor cu siguranta au fost mai mult sau mai putin o sursa de inspiratie pentru multi care au participat in aceste 20 de zile la expozitie.
Cuvantul de ordine in tot ce am spus este si va fi Munca. Fara ea.. :)

Nu in ultimul rand multumiri domnilor profesori Francisc Vaida si Luca Achim pentru initiere, critici bine-venite si sprijin in acelasi timp.

Haideti totusi sa ne bucuram si de cateva imagini..







Rasul domnului profesor de ne-egalat si plin de viata :)







mancaree..



coopii :D




Da.. chiar eu :)).. alaturi de domnul profesor






chiar noi



:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu